Tehnologie

Spotify introduce noi instrumente pentru producătorii de podcasturi. La ce să se aștepte utilizatorii

În urma anunțului Apple privind instrumentele de creare a podcasturilor pentru abonamente luni, Spotify a introdus și el azi cele mai recente dezvoltări proprii în ceea ce privește funcționalitățile destinate producătorilor de podcasturi.

Spotify, funcție pentru producătorii  de podcasturi

Printre schimbările aduse se numără instrumente de personalizare pentru paginile emisiunilor de podcast, analize noi de impresii, instrumente pentru editarea previzualizărilor podcasturilor, o extindere a reclamelor automate și un nou panou de bord de performanță pentru rețeaua de audiență Spotify Audience Network pentru editorii Megaphone Enterprise.

În plus, Spotify aduce câteva mici modificări aplicației sale pentru a îmbunătăți descoperirea podcasturilor de către utilizatorii săi.

Aceasta include adăugarea de etichete generate automat, care permit ascultătorilor să treacă la rezultatele căutării pentru orice creator dat. Prin clic pe aceste etichete, va fi mai ușor pentru ascultători să găsească tot conținutul creat de un anumit creator sau de un invitat dintr-o emisiune pe întregul Spotify.

Ultimele actualizări ale Spotify

Actualizările au fost prezentate de către directorul de Produs Podcast de la Spotify, Austin Lamon, la conferința Podcast Movement de miercuri.

Începând cu personalizarea paginii emisiunii, producătorii de podcasturi vor putea acum să personalizeze părți ale paginii emisiunii lor de podcast pentru prima dată, conform companiei, scrie techcrunch.

Aici, pot adăuga o biografie și posibilitatea de a lega conturile lor existente de social media. În plus, creatorii pot utiliza această pagină pentru a ajuta la familiarizarea ascultătorilor noi cu emisiunea lor prin atașarea unui episod „cel mai bun loc pentru a începe” și prin selectarea a încă două elemente ca „recomandări ale gazdei”.

Acestea pot fi alte emisiuni de podcast, un album muzical, o listă de redare sau chiar un audiobook. Atât creatorii cu gazdă, cât și cei fără gazdă vor putea utiliza această funcționalitate prin panoul de control Spotify for Podcasters, în toamna aceasta.

Între timp, analizele de impresii recent adăugate vor ajuta creatorii să înțeleagă mai bine cum sunt descoperite emisiunile lor pe Spotify. Prin intermediul panoului de control Spotify for Podcasters, vor putea vedea numărul total de impresii pentru emisiunea lor și pentru episoadele lor individuale în ultimele 30 de zile, cum au evoluat în acea perioadă și de unde provin acele impresii pe Spotify.