Tehnologie

WhatsApp oferă funcții noi excelente pentru cei care își desfășoară afacerile pe platformă

WhatsApp oferă funcții excelente pentru întreprinderile mici.

CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, a anunțat o nouă funcție pentru cei care își conduc afacerile pe aplicația de mesagerie instant WhatsApp.

Astfel, utilizatorii au acum capacitatea de a crea reclame fără a avea nevoie de un cont Facebook și de noi funcții opționale de mesagerie plătite. Aceste funcții au fost anunțate pe canalul oficial Meta, prin urmare, vor fi lansate foarte curând.

Caracteristica mesajelor campaniei ar fi foarte utilă celor care conduc afaceri mici, oferindu-le posibilitatea de a comunica fără probleme cu clienții. Adesea, companiilor le este dificil să ajungă la noi clienți în mod eficient, cu toate acestea, această nouă caracteristică se va dovedi a fi semnificativă.

Noi funcții de la WhatsApp

Această funcție de mesagerie plătită este lansată în mod special pentru întreprinderile mici, deoarece există limitări pentru a se apropia de clienții lor. În ceea ce privește companiile mai mari, acestea vor putea folosi WhatsApp Business API pentru a ajunge la clienții lor.

Întreprinderile mici vor putea crea mesaje de campanie pentru a trimite promoții personalizate, mementouri sau chiar actualizări privind vânzările de sărbători, folosind un șablon printr-un instrument. Nu numai atât, ei își vor putea gestiona și costurile de comunicare într-un mod eficient.

„Plătind o anumită taxă, care poate varia de la o țară la alta, companiile vor avea acces la aceste instrumente îmbunătățite de mesagerie și își vor gestiona cu ușurință bugetul, controlând costul asociat fiecărui mesaj pe care îl trimit”, conform WhatsApp.

Companiile pot maximiza astfel implicarea clienților, rămânând în bugetul alocat.

Mai mult, nu va fi nevoie de crearea unui cont Facebook pentru promovarea afacerilor lor pe Facebook și Instagram. Procesul va fi foarte simplu, deoarece reclamele lor vor fi sponsorizate pe Facebook cu o opțiune de „buton de click pentru a-chat” care redirecționează către o conversație WhatsApp cu compania.

Această funcție va fi disponibilă atât pentru utilizatorii Android, cât și pentru iOS.