Tehnologie

Generatorul de imagini AI al Meta este disponibil ca site independent: Ce poate să facă Imagine

Compania Meta testează zeci de noi funcții AI în Facebook, Instagram și WhatsApp.

Ce face generatorul de imagini AI al Meta

Meta a lansat o versiune independentă a generatorului său de imagini, pe măsură ce testează zeci de noi funcții AI generative pe Facebook, Instagram și WhatsApp. Generatorul de imagini, numit Imagine, a fost prezentat pentru prima dată la evenimentul Connect al companiei, din noiembrie, și a fost disponibil ca parte a chatbot-ului AI al Meta.

Acum, cu propriul site dedicat pe imagine.meta.com, instrumentul va fi disponibil în afara aplicațiilor de mesagerie ale companiei. La fel ca și alte instrumente AI generative, Imagine le permite utilizatorilor să creeze imagini din simple mesaje text. Imagine, care se bazează pe modelul Emu al lui Meta, va genera patru imagini pentru fiecare prompt.

Toate imaginile au un filigran vizibil în colțul din stânga jos, indicând că au fost create cu Meta AI. În plus, Meta spune că va începe în curând să testeze un sistem de marcaj invizibil, care este „rezistent la manipulările comune ale imaginii, cum ar fi decuparea, schimbarea culorii (luminozitate, contrast etc.), capturi de ecran și multe altele”. Pentru cei care interacționează cu generatorul de imagini din aplicațiile de mesagerie Meta, compania a introdus și un nou instrument de „reimagine”, care permite utilizatorilor să modifice imaginile existente create cu Meta AI în chat-urile cu prietenii.

Vezi și: Poți să „vorbești” pe Facebook cu Snoop Dogg, Tom Brady și Kendall Jenner: ce este Meta AI, noua platformă chatbot

Planurile companiei care deține Facebook

Interesant este că site-ul independent pentru Imagine necesită nu doar o autentificare pe Facebook sau Instagram, ci și un cont Meta, care a fost introdus la începutul acestui an, astfel încât utilizatorii VR să poată folosi căștile Quest fără autentificare pe Facebook. Deocamdată nu este clar dacă Meta plănuiește o eventuală legătură de realitate virtuală pentru Imagine, dar compania și-a folosit recent noile instrumente generative de inteligență artificială încercând să ofere o nouă viață metaversului său.

Meta testează, de asemenea, zeci de noi funcții AI generative în aplicațiile sale. Pe Instagram, compania testează capacitatea de a converti o imagine de peisaj în portret, în Stories, cu un nou instrument creativ numit „Expander”. Pe Facebook, IA generativă va începe să apară și în locuri precum Groups și Marketplace. Meta testează, de asemenea, sugestii de scriere generate de AI pentru postările Feed, profilurile de întâlniri Facebook, precum și răspunsurile generate de AI pe care creatorii să le folosească în răspunsurile la mesajele directe Instagram.

Vezi și: Cum te transformă Meta în cobai pentru a-și antrena sistemul de inteligență artificială. Facebook și Intagram, principalele „surse”