Tehnologie

Google te încurajează să folosești inteligența artificială la muncă: Ce instrumente creează pentru agențiile de publicitate

Google lansează instrumente care le permit agențiilor de publicitate să creeze conținut generat de inteligență artificială. Performance Max folosește acum aceleași instrumente AI care alimentează chatbot-ul Bard.

Inteligența artificială la Google

Google lansează o nouă funcție care permite agențiilor de publicitate să creeze conținut generat de inteligență artificială, folosind aceeași tehnologie ca și chatbot-ul Bard, confirmând un raport de la începutul acestui an. Funcția este acum disponibilă în versiune beta pe produsul publicitar Performance Max de la Google, permițând agenților de publicitate din SUA să creeze și să scaleze elemente de text și imagini pentru campanii care utilizează AI, a anunțat compania într-o postare pe blog.

Vezi și: Instrumentul de inteligență artificială care te ajută să pui fundal la fotografia de produs

Vezi și: Cât costă cel mai rapid supercomputer cu inteligență artificială, din lume. Cine îl construiește, cum ajută

Performance Max este deja un produs bazat pe inteligență artificială care funcționează în mai multe produse Google, inclusiv YouTube, căutare, display și altele. Optimizează reclamele analizând datele de performanță, iar noua caracteristică le completează prin utilizarea AI pentru a ajuta și la crearea activelor. După cum spune Google, funcțiile vor permite agenților de publicitate să creeze rapid materiale personalizate de înaltă calitate pe diferite platforme Google.

„Varietatea activelor este un ingredient cheie pentru o campanie de succes Performance Max”, a scris Pallavi Naresh de la Google

„Ne-ați spus că crearea și scalarea materialelor poate fi una dintre cele mai dificile părți ale construirii și optimizării unei campanii pe mai multe canale. Acum, veți putea genera noi elemente text și imagini pentru campania dvs. în doar câteva clicuri”.

Cum funcționează noua funcție

La fel ca Bard sau ChatGPT, utilizatorii furnizează solicitări către AI și creează imagini și text unice pentru fiecare companie. Specialiștii în marketing pot revizui și edita orice active create de sistem înainte de publicare. Poate fi folosit pentru a crea versiuni ale aceleiași reclame sau pentru a crea reclame noi de la zero. Toate imaginile generate de AI conțin un filigran vizibil și sunt etichetate ca atare.

Vezi și: „AI” este cuvântul anului 2023, potrivit dicționarului Collins. Cum reflectă această victorie realitatea în care trăim

Funcția ar trebui să ajute specialiștii în marketing să creeze materiale publicitare mai rapid, în timp ce, desigur, ajută Google să posteze acele reclame și să câștige bani mai rapid. În acest sens, este aproape un caz de utilizare perfect al AI pentru Google, care realizează marea majoritate a veniturilor sale din publicitate. Noul sistem este în prezent în versiune beta și disponibil numai în SUA, dar se așteaptă să se lanseze pe scară largă până la sfârșitul lui 2023.