Tehnologie

Inteligența artificială se infiltrează în rețelele de socializare: ce se întâmplă cu Instagram

Instrumentele AI generative de la Meta destinate consumatorilor, bazate pe noul său model Llama 2, ar putea să fie disponibile cât de curând.

Compania pare să lucreze la câteva funcții noi generative AI pentru Instagram, inclusiv etichete care permit creatorilor să identifice imagini „generate de Meta AI”.

Alessandro Paluzzi a postat recent o captură de ecran care arată un mesaj în aplicație care detaliază modul în care postările create cu instrumente AI generative pvor putea fi etichetate în curând în Instagram.

Purtătorul de cuvânt al Meta a refuzat să comenteze. Dar captura de ecran sugerează că gigantul, la fel ca Google și alții din spațiul AI, este interesat să ajute utilizatorii să discearnă când AI a fost folosit pentru a crea conținut.

AI va face parte din viețile noastre, fie că vrem, sau nu

Pe măsură ce instrumentele AI generative devin tot mai utilizate pe scară largă, cercetătorii și factorii de decizie politică și-au exprimat îngrijorarea cu privire la modul în care tehnologia ar putea fi utilizată pentru a ajuta la răspândirea dezinformării.

La începutul acestei luni, șapte companii AI, inclusiv Meta, s-au angajat să adopte o serie de măsuri de siguranță AI, cum ar fi filigrane pentru conținutul generat de AI.

Meta nu a dezvăluit până acum multe detalii despre planurile cu AI generativă pentru consumatori, totuși Mark Zuckerberg a ”scăpat” câteva indicii.

”De asemenea, construim noi înșine o serie de produse noi folosind Llama, care vor funcționa în toate serviciile noastre”, a spus CEO-ul într-un comunicat cu privire veniturile companiei, printre altele.

”Îți poți imagina o mulțime de moduri în care AI ar putea ajuta oamenii să se conecteze și să se exprime în aplicațiile noastre: instrumente creative care fac mai ușor și mai distractiv să partajezi conținut, agenți care acționează ca asistenți, antrenori sau care te pot ajuta să interacționezi cu companiile și creatorii și altele”, a spus acesta.

La rândul său, Paluzzi a observat semne ale altor instrumente generative bazate pe inteligență artificială pentru Instagram, inclusiv o funcție de rezumat al mesajelor pentru a rezuma mesajele DM lungi și noi instrumente artistice pentru editarea secțiunii Stories.