Tehnologie

Inteligența artificială dă mâna cu fotografia de produs: cum te ajută, dacă trăiești din asta

Claid.ai a produs deja un software de inteligență artificială care taie fotografiile din fundal, dar acum are o nouă funcție care va genera imagini detaliate de fundal pentru ele.

Vorbim despre o soluție software Let’s Enhance, despre care se spune că are ca scop să ajute companiile să creeze mai rapid și mai ușor conținut vizual pentru produse, ceea ce înseamnă eficientizarea întregii experiențe fotografice, cu ajutorul AI.

Anul trecut, compania a introdus un software care să îmbunătățească automat o fotografie, să elimine fundalul și să repare iluminarea proastă, astfel încât chiar și o fotografie făcută în circumstanțe mai puțin decât ideale să poată fi transformată în ceva cât de cât frumos.

Practic, sistemul a făcut astfel încât să nu mai fie nevoie de un fotograf profesionist și de o configurație de iluminare pentru fotografiile simple ale produselor.

Ce știe să facă noua funcție bazată pe inteligență artificială

Acum, cea mai recentă adăugare merge un pas mai departe și încearcă să ofere proprietarilor de afaceri capacitatea de a crea conținut de marketing din aceleași instantanee originale brute.

Noul instrument de creare folosește AI generativ pentru a crea fundaluri pentru imagini.

La lansare, Scene Creation deține peste 100 de șabloane în mai multe industrii, inclusiv sănătate și frumusețe, băuturi, gustări, pantofi și mobilier.

Tehnologia inserează automat o imagine a produsului în stilul selectat, îmbină lumina și culoarea și face ca imaginile să pară realiste, asemenea unei ședințe foto.

Compania spune că scenele pot fi ajustate pentru a se potrivi preferințelor individuale, iar utilizatorii pot alege orice culoare pentru o compoziție, inclusiv fundal și elemente individuale.

În plus, utilizatorii pot descrie texturi, culori și obiecte pe care doresc să le vadă în fundal, iar inteligența artificială se va ocupa de restul.

„Cu Claid Scene Creation, companiile pot economisi scuti mii de ore în crearea de conținut de studio, selectând imagini unice din randările repetitive ale produselor stocate”, susțin creatorii.