Cum și-a dat Apple utilizatorii afară din conturi. Situația nefericită care i-a enervat pe mulți
Se pare că ceva nu a fost tocmai în regulă cu Apple ID în acest weekend. Conform raportului de la 9to5Mac, utilizatorii de Apple au început să se plângă online că ar fi fost delogați din conturile lor Apple ID pe toate dispozitivele, iar asta fără nicio explicație.
Ce au pățit utilizatorii Apple, cât de grav a fost derapajul
În încercarea de a se conecta din nou, unii spun că au fost blocați din conturile lor chiar dacă au introdus corect detaliile, și au trebuit să-și reseteze parolele. Pentru a afla ce s-a întâmplat, de fapt, mai multe publicații din nișa tech au încercat să obțină un punct de vedere de la Apple.
Totuși, gigantul nu a dat absolut niciun detaliu public despre ceea ce s-a întâmplat, iar pagina dedicată pentru Stare a Sistemului nu se menționează probleme cu Apple ID sau cu alte sisteme în ultimele 24 de ore, ceea ce contribuie în mod activ la starea de frustrare a celor care „au pățit-o”.
Într-o postare publicată pe Mastodon și citată de publicația The Verge, se arată că un utilizator ar spus că suportul Apple ar fi răspuns doar că „uneori sunt adăugate îmbunătățiri diverse de securitate la contul tău”.
Nu se știe exact numărul utilizatorilor afectați
Nu este clar câți utilizatori au fost afectați în acel moment, deși oamenii au comentat pe rețelele de socializare despre problema întâmpinată. Conform 9to5Mac, chiar și unii membri ai echipei publicației s-ar fi confruntat cu această problemă.
Deși problema pare să fi fost un pic mai gravă vineri seara, au existat rapoarte sporadice despre probleme similare în trecutul nu chiar atât de îndepărtat, ceea ce ne face să ne gândim că problema este mai mare decât se lasă văzută la o primă vedere.
Dezvoltatorul de software Michael Tsai a publicat un articol de blog despre incidentul recent și a menționat un moment de anul trecut când s-a întâmplat același lucru la Apple.