Tehnologie

ChatGPT, un instrument fabulos pentru creatorii de conținut: cum te poate ajuta inteligența artificială

AI și ChatGPT sunt în creștere și sunt controversate, dar există câteva modalități etice de a le folosi pe cele două.

Unele exemple includ crearea unui playlist Spotify sau planificarea unei vacanțe.

Creatorii de conținut pot profita de AI, deoarece poate ușura povara de a fi o emisiune cu o singură persoană. Scrierea de scenarii, filmarea, rularea unui canal YouTube, a unei pagini de Instagram, a unui cont Twitter etc. pot fi obositoare pentru o singură persoană. Acest lucru este valabil mai ales dacă faci totul deodată.

Dacă întâmpini probleme cu subtitrarea unei imagini, scrierea tweet-ului perfect, descrierea pentru un videoclip YouTube sau chiar să corectezi ceva, ChatGPT te poate ajuta. Probabil că va trebui totuși să faci o reglare fină la orice se întâmplă, dar vei avea un început bun cu ceea ce AI este capabil să creeze. S-ar putea chiar să fii surprins să vezi că ChatGPT vine cu o legendă sau un titlu video mai bun decât creativitatea ta.

O descriere video potrivită

Trecerea prin procesul de filmare a unui videoclip YouTube, editarea lui și apoi pregătirea lui pentru publicare sunt de obicei cele mai dificile părți ale întregului proces. Cu toate acestea, este foarte important să vii cu o descriere care să descrie cu exactitate despre ce este vorba în videoclip pentru a ajuta la descoperire. Aici poate fi util ChatGPT.

Dacă îi ceri ChatGPT să vină cu o descriere a videoclipului, probabil vei obține un răspuns foarte pronunțat, așa că va trebui să tăi destul de mult pentru a ajunge la ceva plăcut pentru spectatorul tău obișnuit. Cu toate acestea, scriptul său poate servi ca un bun punct de plecare pentru o descriere și ar trebui să poți folosi o bună parte din ea dacă elimini grăsimea și păstrezi ceea ce este important. Va trebui să aprofundezi ceea ce este videoclipul tău  pentru a obține un răspuns mai bun, dar ChatGPT poate reduce mult timp din procesul de scriere a unei descrieri complet de la zero.

Creator de idei

Indiferent dacă ești un nou creator de conținut sau un veteran al internetului, a veni cu idei noi poate fi dificil. Dacă ești cu adevărat nedumerit, îi poți cere lui ChatGPT să te ajute să vină cu idei pentru tine și există o șansă decentă să găsești ceva ce merită făcut doar introducând câteva solicitări. Întrebând despre un posibil videoclip „Războiul Stelelor”, ChatGPT a fost capabil să ofere nu numai o descriere, ci și un proces pas cu pas despre ce să vorbim și ce să faci, complet cu marcaje de timp. Nu trebuie să iei toate ideile, dar este cu siguranță o modalitate interesantă de a crea idei de conținut.

Răspunsul va depinde de cât de specifică este solicitarea ta, așa că dacă primești ceva care nu sună atrăgător, încearcă din nou cu mai multe detalii sau diferite. A pune aceeași întrebare va oferi, de asemenea, răspunsuri diferite, așa că poți încerca și asta dacă nu ești mulțumit de răspuns.

Optimizarea conținutului

O parte importantă a deveni un creator de conținut de succes este să te asiguri că videoclipurile, tweeturile etc. pot fi văzute de publicul larg. Acest lucru se realizează prin optimizarea conținutului pentru motoarele de căutare precum Google, precum și prin utilizarea hashtag-urilor adecvate pe Instagram și Twitter. Folosirea hashtag-ului perfect nu va garanta milioane de vizualizări, dar te va pune într-o poziție mult mai bună decât folosirea unuia greșit sau deloc.

ChatGPT poate veni cu cuvinte cheie specifice pentru videoclipurile tale, care ajută la descoperire. Revenind la exemplul „Războiul Stelelor”, folosirea a ceva de genul Luke Skywalker ca termen cheie într-un videoclip despre el ar putea fi ceva care îți vine de la sine, dar AI poate ajuta la aruncarea unei noi lumină asupra cuvintelor cheie pe care le-ai fi trecut cu vederea. Tot ce trebuie să faci este să îi ceri lui ChatGPT să îți ofere o listă de cuvinte cheie pentru videoclipul tău și să aștepți ca acesta să vină cu o varietate de idei.

Detaliile sunt foarte importante

Continuând cu exemplul Star Wars, dacă ești în căutarea unor detalii de fundal despre orice subiect care ți-a scapăt din minte să vorbești pentru un videoclip sau un podcast, ChatGPT te poate ajuta să completezi golurile. Luke Skywalker este unul dintre cele mai faimoase personaje din întreaga franciză, dar este corect să presupunem că nu toată lumea cunoaște fiecare mic detaliu despre el. Deși este un personaj fictiv, ChatGPT a arătat că poate face o descriere destul de detaliată a lui și ar trebui să funcționeze la fel și pentru conținutul non-ficțiune.

Folosirea inteligenței artificiale ca instrument pentru astfel de lucruri reduce cu adevărat o mare parte din munca de cercetare pentru tine și poți încorpora cu ușurință o mare parte din informații în conținutul tău. În continuare, vei dori să te asiguri că verifici din nou datele care ți se oferă, deoarece nu există nicio garanție că informațiile pe care le primești vor fi complet exacte. Cu toate acestea, cu siguranță vei economisi ceva timp în căutarea unor fapte diverse pe care ai putea dori să le incluzi în conținutul tău.

Titlul perfect

Cuvintele cheie sunt toate frumoase, dar nu înseamnă nimic dacă nu ai un titlu ucigaș care să le însoțească. Încheind încă o dată folosind exemplul „Războiul Stelelor”, unei biografii fictive a lui Luke Skywalker nu i s-ar face dreptate cu un titlu simplu precum „Biografia lui Luke Skywalker”. Folosind AI, totuși, poți obține ceva mult mai captivant. Cererea lui ChatGPT pentru un titlu YouTube despre Luke Skywalker ne-a oferit „The Legend of Luke Skywalker: From Farm Boy to Jedi Master”, ceva mult mai atrăgător. Acest titlu ar acoperi aproape toată viața lui cunoscută și ar oferi un cârlig mult mai bun pentru videoclip atât pentru fanii ocazionali, cât și pentru cei hardcore din „Star Wars”.

Dacă nu îți plac titlurile pe care ți le oferă, poți oricând să îl întrebi din nou și să vezi cu ce altceva vine. De asemenea, cu cât faci o descriere mai complexă a conținutului tău, ChatGPT va știi cum să te ajute mai bine.