Companiile tehnologice îți vând înapoi confidențialitatea: cum funcționează acest proces
Reclamele omniprezente promit securitate, sperând că o vei cumpăra.
Securitatea face bani. În fiecare zi, companiile își oferă cele mai recente funcții de confidențialitate și securitate, fie că este vorba de un panou publicitar, un anunț pe internet sau o reclamă în emisiunea ta preferată. Browsere precum DuckDuckGo care folosesc confidențialitatea pentru a se deosebi sau reclamele Google de securitate cibernetică direcționate pe rețelele sociale. Aceste lucruri sunt bune la conștientizarea consumatorilor cu privire la confidențialitate, dar adaugă un nou jargon și complexitate deciziilor de cumpărare.
Această renaștere a reclamelor axate pe confidențialitate are mult de-a face cu popularitatea legilor privind datele. Asta nu înseamnă că confidențialitatea publicității este nouă, datează încă de la aceste companii, dar reglementările au făcut din conformitate un punct de vânzare. Regulamentul general privind protecția datelor, Legea privind confidențialitatea consumatorilor din California și diverse alte legi locale care au apărut au forțat companiile să acorde prioritate confidențialității datelor.
Whitney Parker Mitchell, CEO și fondator al Beacon Digital Marketing, a declarat pentru Engadget că în culise, atunci când reglementările sunt puse în aplicare, oamenii sunt angajați pentru deciziile de cumpărare, iar confidențialitatea și securitatea primesc un nou accent.
„Acolo unde subliniați acest lucru și cât de multe informații prezentați în materialele dvs. de marketing depind cu adevărat de cât de important este pentru acel cumpărător principal”, a spus Mitchell.
Totuși, confidențialitatea și securitatea sunt dense și complexe. Adesea, atunci când specialiștii în marketing încearcă să o reducă la ceva atrăgător, nuanța importantă se pierde sau cuvintele la modă estompează realitatea.
„Campaniile de publicitate pot face problema să pară mai simplă sau prea simplistă decât este în realitate”, a declarat Aaron Massey, tehnolog și analist senior de politici pentru tehnologii și platforme publicitare la Future of Privacy Forum.
Așadar, pentru a merge împreună cu campaniile publicitare, pe dispozitivele noastre apare o conștientizare mai bună a confidențialității pentru consumatori. „Companiile recunosc că politicile de confidențialitate nu sunt suficiente pentru a ajuta cu adevărat consumatorii să înțeleagă ce se întâmplă cu adevărat cu datele”, a declarat Cobun Zweifel-Keegan, director general al Asociației Internaționale a Profesioniştilor din Confidențialitate. Aceasta include eforturi precum verificări de confidențialitate care vă direcționează să vă actualizați setările cu o fereastră pop-up la conectare.