Vodafone „a călcat pe bec” din nou: greșeala de neiertat a gigantului cu un client din România. De ce își bate joc de noi?
Vodafone România ne dă motive să ne gândim cu îndoială la profesionalismul companiei, dată fiind cea mai recentă situație neplăcută în care a ajuns imaginea gigantului.
Este vorba despre cea mai recentă amendă primită de gigantul Vodafone România. Acesta tocmai a fost sancționat cu 4.961 lei (1.000 euro). Motivul? Se pare că ar fi refuzat unui client să-i comunice anumite înregistrări ale convorbirilor cu call-center-ul companiei.
Amendă de ultimă oră pentru gigantul Vodafone. Ce i-a putut face unui client
Informațiile provin de la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
„Autoritatea a finalizat în luna mai a anului curent o investigație la Vodafone România și a constatat încălcarea dispozițiilor articolului 15, aliniatul (3) din Regulamentul General privind Protecția Datelor (RGPD). Ca atare, Vodafone România a fost sancționată cu amendă în cuantum de 4.961 lei, echivalentul a 1.000 euro. Sancțiunea a fost aplicată ca urmare a unei plângeri prin care se reclama faptul că operatorul i-a încălcat petentului dreptul de acces, refuzând să-i comunice anumite înregistrări ale convorbirilor cu call-center-ul acestuia”, au transmis, pe această temă, reprezentanții ANSPDCP.
Potrivit informațiilor ce sunt disponibile pe site-ul oficial al celor de la Vodafone, compania se descrie ca fiind „o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații, convergență și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente”.
„Vodafone este prezent în România din 1997. De-a lungul anilor, operatorul a investit în inovație și este primul care a furnizat serviciile de GPRS (2001), 3G (2005), 4G (2012) si 5G (2019). Printre premierele Vodafone România pe piața locală se numără primul serviciu de call center (1997), prima fundație corporativă (1998), lansarea serviciului de SMS, a celui de date și fax în 1998, primul sistem de recunoaștere automată a discursului (2014), prima rețea NB-IoT (2018) și prima rețea 5G (2019). Incepand din 2019, Vodafone Romania a devenit operator de servicii convergente”, mai transmite compania.