Tehnologie

Un fotograf a acționat în instanță o agenție de marketing: legătura cu Instagram, ce are de reproșat

O femeie fotograf care a plătit colosala sumă de 50.000 de dolari unei agenții care a promis că îi va aduce 100.000 de urmăritori pe Instagram, s-a simțit nevoită să apeleze la instanță după ce promisiunea nu a fost livrată.

Aliyah Dastour a dat în judecată Monopolize, o agenție de marketing, pentru a-și recupera banii pe care i-a dat pentru pachetul „Done for You”, care ar fi trebuit să o ajute să-și dezvolte afacerea foto.

Monopolize a promis că va oferi 100.000 de urmăritori pe Instagram, plus alte beneficii, dar acest lucru nu s-a mai întâmplat.

Problemele au început la câteva luni de la semnarea contractului

Potrivit documentelor instanței, problemele au început la doar câteva luni după semnarea contractului, pe 24 mai 2022, când Dastour și-a exprimat îngrijorarea că cei 100.000 de urmăritori pe Instagram pe care i-a primit erau conturi false sau „boți”. Fotograful a subliniat că acest lucru nu duce la nicio creștere oficială.

Dastour a susținut că Monopolize i-a spus că cei 100.000 de urmăritori pe Instagram ar fi „indivizi adevărați” și că ar ajuta la generarea de clienți potențiali.

În documentele instanței, Dastour a mai susținut că Monopolize nu ar fi reușit nici măcar să-i publice un articol în Forbes sau USA Today, conform contractului.

Cu toate acestea, există un articol despre Dastour în USA Today din noiembrie anul trecut, cu mențiunea „Disclaimer: Monopolize a fost compensat de Aliyah Dastour pentru acest articol”.

După ce nu a văzut nicio creștere efectivă a afacerii sale, Dastour a declarat că a cerut o rambursare, dar i s-a spus că, în cele din urmă, va vedea rezultate, dar că va dura.

În luna martie a acestui an, Dastour a susținut că Monopolize a încetat să mai răspundă la mesaje, ceea ce a făcut-o să se gândească că a fost înșelată, astfel că își vrea înapoi cei 50.000 de dolari, plus 25.000 de dolari despăgubire.

Evident, aceasta ar putea fi o lecție pentru toți fotografii care încearcă să ocolească creșterea organică pe rețele de socializare.