Tehnologie

Șeful Google Search îndeamnă angajații să se adapteze la noile cerințe și să acționeze cu rapiditate

Google Search este motorul de căutare cel mai utilizat la nivel global, oferind utilizatorilor acces rapid și eficient la informațiile de care au nevoie. Lansat în 1998, Google Search s-a dezvoltat rapid pentru a deveni un instrument indispensabil pentru navigarea pe internet.

Ce spune șeful Google Search

Cu o interfață simplă și intuitivă, acest motor de căutare utilizează algoritmi avansați pentru a indexa și clasifica miliarde de pagini web în funcție de relevanța lor pentru căutările utilizatorilor.

Cu funcții precum autocompletarea și sugestiile inteligente, Google Search oferă o experiență de căutare fluidă și personalizată, ajutând utilizatorii să găsească rapid răspunsuri la întrebările lor și să descopere conținut relevant într-un mod eficient.

Prabhakar Raghavan, șeful Google Search, a transmis un mesaj clar angajaților săi în cadrul unei întâlniri recente, insistând asupra necesității de a se adapta la „o nouă realitate operațională” și de a acționa mai rapid în mediul în schimbare al tehnologiei. Purtând un hanorac cu inscripția „We use Math”, Raghavan a captat atenția echipei, încurajându-i să ia loc și să se simtă confortabil.

”Cred că putem fi de acord că lucrurile nu sunt aşa cum erau acum 15-20 de ani, lucrurile s-au schimbat”, a spus Raghavan, conform înregistrării evenimentului, obţinută de CNBC.

Adaptabilitate și rapiditate

În timpul întâlnirii, el a subliniat importanța adaptabilității și necesitatea de a răspunde mai prompt la cerințele pieței. Referindu-se la evoluția industriei de căutare, Raghavan a recunoscut schimbările semnificative din ultimele două decenii și a subliniat importanța menținerii ritmului cu inovațiile și reglementările noi.

”Dacă există o realitate clară şi prezentă a pieţei, trebuie să luăm startul mai repede, aşa cum o fac atleţi”, a spus el.

În timp ce Google continuă să se confrunte cu provocări precum concurența sporită și reglementările mai stricte, Raghavan a încurajat angajații să abordeze aceste provocări cu determinare și să acționeze cu urgență pentru a rămâne relevanți și competitivi pe piață.

”Oamenii vin la noi pentru că suntem de încredere. E posibil să aibă un nou gadget cu care oamenilor le place să se joace, dar totuşi vin la Google pentru a verifica ceea ce văd acolo, deoarece este sursa de încredere şi devine mai critică în această eră a IA generativă”, a spus Raghavan.

Raghavan a anunţat câteva schimbări tangibile. El a spus că gigantul intenţionează să construiască echipe mai aproape de utilizatori de pe pieţele cheie, inclusiv India şi Brazilia, şi a dezvăluit că scurtează timpul pentru a finaliza anumite proiecte, în efortul de a se mişca mai rapid.