Schimbarea de la TikTok ce te va încânta dacă ai tabletă sau un dispozitiv pliabil
TikTok își îmbunătățește experiența aplicației pentru tablete și dispozitive pliabile. Videoclipurile pot fi redate și în modul landscape.
Noutatea de la TikTok
Acum poți derula postările pe TikTok pe ecrane mai mari și dispozitive pliabile. Noua actualizare va fi disponibilă pentru utilizatorii din întreaga lume și pe dispozitive precum iPad-ul sau diferitele telefoane Android pliabile, cum ar fi Samsung Galaxy Fold. TikTok, care în mod tradițional este mobile-friendly, a declarat că va oferi un flux video de conținut pe ecrane mai mari, cu „claritate îmbunătățită”.
Partea de sus și de jos a ecranelor care difuzează videoclipuri TikTok vor avea o bară de navigare care facilitează accesul la tab-urile și videoclipurile prezentate. Cu această actualizare, clipurile pot fi vizionate și în modul landscape (sau peisaj). Acest lucru creează noi oportunități pentru creatorii de videoclipuri de a genera conținut într-un format orizontal, după ani de activitate doar pe verticală.
Ce funcții mai are în plan compania
TikTok a mai spus că va continua să experimenteze cu funcții precum Topic Feeds, care le-ar permite utilizatorilor să exploreze videoclipuri din categorii specifice, cum ar fi jocuri, mâncare sau modă. Platforma a explorat noi modalități de a livra conținut utilizatorilor și a testat în liniște ideea unui chatbot alimentat de AI care poate recomanda videoclipuri utilizatorilor.
Deși este încă principala aplicație pentru videoclipuri de scurtă durată, crearea unor modalități unice de a livra conținut utilizatorilor săi poate ajuta la diferențierea companiei de social media față de concurenții din spațiu, cum ar fi Instagram Reels și YouTube Shorts.
De asemenea, TikTok face modificări programului său Effect Creator Rewards. Într-o postare recentă pe blog, TikTok a evidențiat schimbările, care vor include un prag mai scăzut de aderare și o nouă structură de plată.
Ca referință, programul Effect Creator Rewards a fost anunțat pentru prima dată în luna mai a acestui an, cu aproximativ șase milioane de dolari rezervați pentru a plăti creatorii de efecte și filtre. Înainte de lansarea programului, creatorii făceau în esență filtre, mini-jocuri și multe altele pentru o recompensă mică sau deloc – în ciuda faptului că erau parte integrantă a succesului platformei.
Vezi și: Cum vrea TikTok să devină „copia chinezească” a YouTube. Ce face cu videoclipurile