Tehnologie

Începe școala, iar eMag dă lovitura cu prețuri mai mici decât anul trecut. Peste 420.000 de oferte pentru copii, studenții și părinții din România

Noul an școlar începe în mai puțin de două săptămâni, iar eMAG face valuri în piață cu o serie stufoasă de oferte și reduceri substanțiale la 420.000 de articole pentru școală, prețurile fiind mai mici decât în 2022 în aceeași perioadă.

De exemplu, la eMAG, ai parte de reduceri de până la 20% la peste 2500 de ghiozdane vândute atât de gigantul comerțului online din România, când și de către vânzătorii din Marketplace. În total, oferta include peste 11.200 de modele de ghiozdane.

Ca o schimbare interesantă față de anul trecut, interesul pentru ceasuri inteligente a explodat. Doar în a doua jumătate a lunii august, s-au dublat amatorii de smartwatch-uri, comparativ cu 2022.

Ofertele eMag din programul Back to School, dacă tot începe școala

Cu mai puțin de două săptămâni înainte de începerea noului an școlar, din oferta de peste 420.000 de produse pentru școală disponibile pe eMAG, cele mai căutate sunt instrumentele de scris, ghiozdanele și încălțămintea, dar și produsele smart, de care clienții sunt mult mai interesați anul acesta. În ultimele zile din luna august, căutările pentru ceasurile și brățările inteligente cu funcții de localizare s-au dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

În acest an,  peste 2.500 de ghiozdane din oferta eMAG și a sellerilor din Marketplace  beneficiază de reduceri de până la 20%.  În ciuda inflației, care pune în continuare presiune pe bugetele familiilor din România, pe eMAG există, în acest an, variante de ghiozdane chiar mai ieftine decât anul trecut. Cel mai ieftin ghiozdan costă 27 de lei, față de 31 de lei anul trecut.

„Cu mai puțin de două săptămâni înainte de începerea noului an școlar, părinții au la dispoziție pe eMAG sute de mii de rechizite și haine pentru copii. Împreună cu sellerii de pe eMAG Marketplace, am pregătit o ofertă de peste 420.000 de produse, care beneficiază de reduceri în această perioadă, astfel că părinții au de unde alege lucrurile de care au nevoie pentru copiii lor la prețuri chiar mai mici decât anul trecut. De asemenea peste 1,7 milioane de clienți au posibilitatea de a de a achita investițiile în echiparea copiilor și în 12 rate fixe, în patru rate sau peste 30 zile direct din contul eMAG,” a declarat Irina Pencea, General Manager eMAG România.

Pe lângă rechizite și produse vestimentare, clienții caută mult mai mult anul acesta și ceasuri și brățări inteligente. Cu un număr dublu de căutări față de anul trecut, clienții sunt interesați de ceasurile inteligente cu funcții de localizare și monitorizare, pe care și le adaugă la Favorite. În topul produselor pe care clienții le adaugă la Favorite se află pantofii sport pentru copii, urmați de rechizite și haine pentru școală, precum rochii, treninguri, bluze, tricouri și pantaloni.

Campania Back to school la eMAG se încheie pe data de 17 septembrie.