Hermès lansează căști de 15.000 de dolari – Așa arară opulența pentru adevărații pasionați de sunet și design
Casa franceză de lux Hermès face un pas inedit în domeniul tehnologiei audio prin lansarea primelor sale căști high-end, disponibile începând din această vară, momentan doar pe piața olandeză.
Aceste căști nu sunt un simplu accesoriu audio, ci o declarație de stil și exclusivism, realizate manual în atelierul specializat Ateliers Horizons, parte din divizia bespoke a brandului.
Căștile Hermès sunt acoperite cu piele de vițel cusută manual
Materialele folosite sunt piele de vițel cusută manual, în culori rafinate precum naturel (bej închis), negru, ciocolatiu, roșu intens (Rouge H) și albastru prusac, combinate cu finisaje metalice atent lucrate.
Designul este elegant și minimalist, dar prețul este unul demn de o piesă de artă: 15.000 de dolari. Pentru a pune în perspectivă, această sumă este comparabilă cu prețul unui automobil de lux, scrie publicația CNET.
Reprezentanții Hermès nu au oferit încă detalii despre momentul în care aceste căști vor fi disponibile și în alte piețe, inclusiv în Statele Unite, însă lansarea provoacă deja un interes major în rândul colecționarilor și pasionaților de obiecte exclusiviste.
Căștile de lux de la Hermès
Luxul Hermès versus opțiunile accesibile de pe piață
Hermès este recunoscut pentru crearea unor produse de lux extrem de apreciate, iar căștile audio reprezintă o extindere firească a portofoliului său exclusivist.
Spre exemplu, gențile Birkin, lansate în 1984 la prețul de 2.000 de dolari, se vând astăzi la sume care depășesc 13.000 de dolari, devenind simboluri ale rafinamentului și statutului social.
Pentru cei care nu pot sau nu doresc să investească o asemenea sumă într-un set de căști, piața oferă numeroase alternative performante și accesibile.
Un exemplu este modelul Bose QuietComfort Ultra Bluetooth, apreciat pentru calitatea sunetului și confort, care costă aproximativ 449 de dolari. Cu banii pentru o pereche de Hermès, ai putea achiziționa chiar 33 de astfel de căști.
Echipa creativă din spatele noilor căști este condusă de designerul Axel de Beaufort și include aproximativ 50 de specialiști în domeniul produselor audio.
Ei au dezvoltat anterior creații unice precum jukebox-uri moderne, platane verticale de tip boombox și mese DJ din mahon lăcuit.
Hermès are, de asemenea, o colaborare de durată cu Apple, prin realizarea curelelor din piele pentru Apple Watch.